Dag 3 naar Malbuisson - Reisverslag uit Malbuisson, Frankrijk van claudiaentiemen - WaarBenJij.nu Dag 3 naar Malbuisson - Reisverslag uit Malbuisson, Frankrijk van claudiaentiemen - WaarBenJij.nu

Dag 3 naar Malbuisson

Door: Claudia

19 Juli 2015 | Frankrijk, Malbuisson

Sorry allemaal, maar de fietstocht is behoorlijk zwaar, mede door de hitte. Ik moet lange afstanden maken om op een camping re komen. Deze route was ook 80 km waarvan ik bijna 900 meter gestegen heb. Als je op de camping komt is de puf eruit! Ik moet dan een tent opzetten, douchen, kleding wassen en nog wat eten brouwen. Daarna de route uitzoeken voor de volgende dag en met het thuisfront bellen. Tja...dan schiet een verslag er wel bij in. Ook heb ik van de week ervaren dat ik geen internetbereik heb. Niettemin om nog even op de route terug te komen, doordat ik het laatste stuk nog behoorlijk moest klimmen en er een zwarte lucht aan kwam, wilde ik eerder stoppen. Helaas moest ik daarom van koers veranderen en ben ik in Frankrijk terecht gekomen omdat daar een camping was. Ondanks dat kon ik de onweersbui niet voor blijven, maar gelukkig kwam ik een abri tegen en kon daar schuilen. Ik heb nog niet geschreven over de vorige camping waar een man een tent op moest zetten en dat niet voor elkaar kreeg. Hij kreeg hulp van nog een paar mannen, maar dat schoot evenmin op. Ik heb ze een poos laten martelen en kon mij lachen niet in houden. Uiteindelijk heb ik ze naar geholpen en de man vroeg nog of hij iets voor mij terug kon doen, maar hij merkte daarbij op dat ik daar mogelijk geen vertrouwen in zijn kunnen heb. Hihi en dat laatste was ook wel zo!