Van Girona naar Figueres - Reisverslag uit Figueres, Spanje van claudiaentiemen - WaarBenJij.nu Van Girona naar Figueres - Reisverslag uit Figueres, Spanje van claudiaentiemen - WaarBenJij.nu

Van Girona naar Figueres

Door: Claudia

12 Juli 2014 | Spanje, Figueres

Vanmorgen tegen acht uur vertrokken. Eerst moest ik samen net de receptioniste mijn fiets van de eerste etage tillen. Deze had ik de dag ervoor in de salon neer gezet. Het was aardig heuvelachtig met weer klimmen van 6 %. Je kon merken dat het zaterdag is want ik kwam verscheidene wielrenners tegen, die mij groeten en complimentjes gaven of hun verbazing uitten over mijn volgepakte fiets en bravo riepen. Tegen een uur of 1 had ik mijn hostal gevonden. Het zit boven een cafe en ja je raad het al...mijn fiets staat in het cafe gestald. Na een douche ben ik naar het museum Salvador Dali gegaan en kan die iedereen aanraden. Ik was niet de enige want er stond al een rij buiten te wachten, maar het was het wachten waard. Daarna een terrasje gepakt en toen terug naar het hotel. Vanavond heerlijk tapas gegeten want morgen fiets ik Frankrijk in, dus geen tapas meer. Morgen wordt het een zware tocht want ik moet die puist van de Pyreneëen over en dan een camping zoeken en kijken of ik daar een gasflesje kan kopen. Allemaal welterusten!

• 12 Juli 2014 - 22:01

Karin:

Bij een zaak waar je spullen voor de tuin kunt kopen kun je misschien een gasflesje kopen!
    Succes met de puist!

• 12 Juli 2014 - 22:13

Hetty:

Ik wist niet dat je al op reis was. En morgen al gelijk weer de Pyreneeën over met een vol gepakte fiets, petje af hoor. En geniet ervan. Groet Hetty

• 12 Juli 2014 - 22:14

Tiemen:

Je had het aan de douane op het vliegveld moeten vragen. Die hadden misschien wel in beslag genomen gasflesjes. Had je dan zo weer kunnen gebruiken.

Succes!

• 12 Juli 2014 - 23:02

Richard:

Hoi Claudia,
    Respect hoor zo alleen op avontuur. Mooie omgeving daar bij het museum van Salvador Dali he. Succes met je klimtocht en veel plezier en energie toegewenst.
    gr. Richard

• 13 Juli 2014 - 08:04

Will Meijer:

Geweldig Claudia, weer zo'n geweldige tocht en niet de minste. De Pyr. zijn echt heel zwaar. Veel fietsplezier en ik lees met genoegen je verslagen. Hopelijk heb je ook het weer mee. Gr. Will.