Vandaag naar Seyssel gefietst! - Reisverslag uit Seyssel, Frankrijk van claudiaentiemen - WaarBenJij.nu Vandaag naar Seyssel gefietst! - Reisverslag uit Seyssel, Frankrijk van claudiaentiemen - WaarBenJij.nu

Vandaag naar Seyssel gefietst!

Door: Claudia

19 Juli 2015 | Frankrijk, Seyssel

Vandaag was een route door een wintersportgebied. De liften(gondels) deden het. Het is wel bijzonder dat je er nu langs fietst dan wel met een tentje op zo'n afdaling staat. De route ging grotendeels naar beneden, met zo nu en dan een klimmetje. Het laatste stuk moest ik een klim van 14 km maken. Daar ik niet weer tijdens de klim met een lege accu wil komen staan, wilde ik deze in Bellegarde opladen. Tja, geen restaurants of barretjes open. Uiteindelijk ben ik met mijn fiets de stationhal in gegaan en in een speciale ruimte gezeten waar je je telefoons kunt opladen en ik dus mooi mijn fiets. Toen ik weer buiten kwam leek mij het helemaal niet verstandig om nog zo'n zware klim van gemiddeld 7 % te doen. Ik heb toen maar besloten om naar Seyssel te rijden. Het was buiten op de fiets tegen de 40 gr aan en dan is het klimmen niet te doen. Een stukje van 4 of 5 km gaat nog. Nu zit ik heerlijk op het terras nog na te genieten. De route v vandaag was meer dan 80 km.

• 19 Juli 2015 - 21:16

Elise Weda:

Jij maakt wat mee. Leuke maar ook enge dingen. Met onweer in je tentje zitten zou ik doodeng vinden. Maar wat een respect heb ik voor jou. Onder hoge temperaturen en klimpartijen toch nog op je camping aankomen. Ik kan mij voorstellend dat je bij aankomst doodop bent. Hoop dat je nog een beetje van de omgeving kunt genieten.

Groet
    Elise

• 19 Juli 2015 - 23:07

Karin :

Mens, mens, mens, je maakt wat mee. Eerst enorme hitte en dan dat onweer. En het kan spoken daar. Veel succes de volgende dagen, is je accu wel sterk genoeg voor al dat geklim? Ik weet dat je speciale accus's hebt voor in de bergen. Nou ja, je zult het allemaal wel bekeken hebben.

• 20 Juli 2015 - 17:53

Gerardk:

Nou nou je valt wel van het ene in het andere, maar je ziet ook wat. Ik geloof zeker dat je soms erg moe zult zijn en dat onweer dan in een klein tentje nou we nemen onze pet af hoor respect hebben we voor je
    En blijven genieten hoor Topper

• 20 Juli 2015 - 21:43

Hetty:

Petje af hoor, zoveel kilometer met zo'n hitte en zulke klimmen. En dat allemaal in je eentje. Top! Groet Hetty