woensdag - Reisverslag uit Cagnes-sur-Mer, Frankrijk van claudiaentiemen - WaarBenJij.nu woensdag - Reisverslag uit Cagnes-sur-Mer, Frankrijk van claudiaentiemen - WaarBenJij.nu

woensdag

Door: claudia

12 Juli 2013 | Frankrijk, Cagnes-sur-Mer

Afgelopen woensdag ben ik na een goede vlucht aangekomen in Nice. Het was weer even spannend hoe ik mijn fiets zou aantreffen, daar het vliegtuig flink in de remmen ging bij het landen. Ik dacht nog: hopelijk hebben ze mijn fiets goed vast gezet anders wordt.deze nu gelanceerd. mijn twee grote vliegzakken met inhoud kwam op de laatste band in de hal aan. Het was nog wel even wachten, maar toen kwam de fiets op de eerste band aan. De fiets komt door een grote luik en als deze op de band ligt stoppen ze de band. Vervolgens klom ik op de band om de fiets er af te tillen, toen plots de band weer ging lopen. Ik kon gelukkig mijn evenwicht bewaren anders had ik met fiets en al onder in de opvangbak gelegen. Nadat ik de fiets weer rijklaar had gemaakt, ben ik richting Cagnes sur Mer gereden. De route liep deels langs het strand. In Cagnes zocht ik naar een camping, hetgeen weer 5,5 km buiten het plaatsje lag richting de bergen. Op de camping heb ik mijn tent opgezet en toen schoot mij te binnen dat ik weer terug naar het stadje moest om een gasflesje te halen. De intermarche had deze niet dus weer verder zoeken. Uiteindelijk ben ik bij E leclerc uitgekomen. Om half negen was ik uitgeput en wel weer terug op de camping en kon ik mijn route voor de volgende dag gaan uitstippelen.

• 12 Juli 2013 - 19:54

Hetty:

Zo te lezen ben je weer avontuurlijk begonnen. Ik ben benieuwd wat de reis je dit keer allemaal gaat brengen. Hopelijk zijn de weersgoden je goed gezind en kun je nog een beetje teren op de opgebouwde conditie in Spanje. Veel plezier, fijn dat ik weer mee mag genieten.
    Groet Hetty

• 12 Juli 2013 - 20:00

Ria Van Ittersum:

Nou dat begint alweer lekker maar zo.n flinke meid is op tegenslag voor bereid.Heel veel plezier de komende tijd en zoals we in Zwolle zeggen goed uutkieken.groetjes Ria

• 12 Juli 2013 - 21:17

Jan E:

Welkom in Zuid Frankrijk aan de Azur blauwe ? kust. Was vergeten dat de camping 5,5 km buiten Cagnes s/mer ligt. Sorry, super meid!
    hg Jan E..

• 13 Juli 2013 - 12:34

Jan MEIJER:

Je durft wel. Wat een avonturen weer. De kilo's zullen er wel vanaf vliegen, Gelukkig heb je goed weer, al is het wel warm. Hier kunnen we nog wel wat warmte gebruiken. Mooie foto's. We zien uit naar je volgende belevenissen. Groetjes uit de Libellehut, Jan en Will