woensdag - Reisverslag uit Cagnes-sur-Mer, Frankrijk van claudiaentiemen - WaarBenJij.nu woensdag - Reisverslag uit Cagnes-sur-Mer, Frankrijk van claudiaentiemen - WaarBenJij.nu

woensdag

Door: claudia

Blijf op de hoogte en volg

12 Juli 2013 | Frankrijk, Cagnes-sur-Mer

Afgelopen woensdag ben ik na een goede vlucht aangekomen in Nice. Het was weer even spannend hoe ik mijn fiets zou aantreffen, daar het vliegtuig flink in de remmen ging bij het landen. Ik dacht nog: hopelijk hebben ze mijn fiets goed vast gezet anders wordt.deze nu gelanceerd. mijn twee grote vliegzakken met inhoud kwam op de laatste band in de hal aan. Het was nog wel even wachten, maar toen kwam de fiets op de eerste band aan. De fiets komt door een grote luik en als deze op de band ligt stoppen ze de band. Vervolgens klom ik op de band om de fiets er af te tillen, toen plots de band weer ging lopen. Ik kon gelukkig mijn evenwicht bewaren anders had ik met fiets en al onder in de opvangbak gelegen. Nadat ik de fiets weer rijklaar had gemaakt, ben ik richting Cagnes sur Mer gereden. De route liep deels langs het strand. In Cagnes zocht ik naar een camping, hetgeen weer 5,5 km buiten het plaatsje lag richting de bergen. Op de camping heb ik mijn tent opgezet en toen schoot mij te binnen dat ik weer terug naar het stadje moest om een gasflesje te halen. De intermarche had deze niet dus weer verder zoeken. Uiteindelijk ben ik bij E leclerc uitgekomen. Om half negen was ik uitgeput en wel weer terug op de camping en kon ik mijn route voor de volgende dag gaan uitstippelen.

  • 12 Juli 2013 - 19:54

    Hetty:

    Zo te lezen ben je weer avontuurlijk begonnen. Ik ben benieuwd wat de reis je dit keer allemaal gaat brengen. Hopelijk zijn de weersgoden je goed gezind en kun je nog een beetje teren op de opgebouwde conditie in Spanje. Veel plezier, fijn dat ik weer mee mag genieten.
    Groet Hetty

  • 12 Juli 2013 - 20:00

    Ria Van Ittersum:

    Nou dat begint alweer lekker maar zo.n flinke meid is op tegenslag voor bereid.Heel veel plezier de komende tijd en zoals we in Zwolle zeggen goed uutkieken.groetjes Ria

  • 12 Juli 2013 - 21:17

    Jan E:

    Welkom in Zuid Frankrijk aan de Azur blauwe ? kust. Was vergeten dat de camping 5,5 km buiten Cagnes s/mer ligt. Sorry, super meid!
    hg Jan E..

  • 13 Juli 2013 - 12:34

    Jan MEIJER:

    Je durft wel. Wat een avonturen weer. De kilo's zullen er wel vanaf vliegen, Gelukkig heb je goed weer, al is het wel warm. Hier kunnen we nog wel wat warmte gebruiken. Mooie foto's. We zien uit naar je volgende belevenissen. Groetjes uit de Libellehut, Jan en Will

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 10 Nov. 2008
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 89466

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2015 - 19 November 2015

Indonesië 2015

14 Juli 2015 - 24 Juli 2015

Fietsvakantie zomer 2015

11 Juli 2014 - 19 Juli 2014

Op de fiets van Girona naar de Drome (Frankrijk)

24 Oktober 2013 - 14 November 2013

Zuid Afrika

10 Juli 2013 - 19 Juli 2013

FIETSEN IN DE PROVENCE

10 Mei 2013 - 06 Juni 2013

Van Sevilla naar Santiago de Compostella

05 Juli 2012 - 20 Juli 2012

Op de fiets van Bergerac richting Genève

26 April 2012 - 27 Mei 2012

OP DE FIETS NAAR SANTIAGO DE COMPOSTELLA

10 November 2011 - 10 December 2011

Fietstocht van Bangkok naar Ho Chi Minh City

06 Mei 2011 - 03 Juni 2011

Op de fiets van Rome naar Palermo

05 November 2010 - 03 December 2010

Rondreis India en Trekking Nepal

Landen bezocht: