Aan de boom vastgeketend! - Reisverslag uit Langeac, Frankrijk van claudiaentiemen - WaarBenJij.nu Aan de boom vastgeketend! - Reisverslag uit Langeac, Frankrijk van claudiaentiemen - WaarBenJij.nu

Aan de boom vastgeketend!

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg

15 Juli 2012 | Frankrijk, Langeac

De camping in Langeac is 12 hectare groot. Ik sta ergens achter op de camping. De camping ligt aan een rivier waar je kunt kajakken/kanoën en je loopt hier zo het stadje in. Gisteren was ik al op verkenning geweest en had ik onder anderen de apotheek (voor de tweede keer deze vakantie) bezocht. Helaas ben ik vannacht zo benauwd geweest door het hoesten en het slijm (sorry, het klinkt onsmakelijk) dat ik besloten heb toch maar een arts te raadplegen. Bij de receptie hebben ze een dokter gebeld en die is langs geweest. Hij heeft mij bij de tent onderzocht. Ik heb een flinke luchtweginfectie. Hij heeft mij met zijn auto naar de apotheek gebracht ( nu dus voor de derde keer). Ik mag nu 4 pillen antibiotica per dag slikken, 3 zware pillen paracetamol en 3 x daags het hoestdrankje in nemen. Nu baal ik er goed van dat ik ziek ben want ik had graag door gefietst, maar mijn lichaam geeft blijkbaar anders aan. Maar niet alleen mijn geduld wordt nu op de proef gesteld, helaas die van jullie ook want ik kan jullie niet op de hoogte brengen van mijn reiservaringen op de fiets. De fiets staat nu tijdelijk aan de boom vastgeketend.

  • 15 Juli 2012 - 14:38

    Karin:

    Dat is heel erg verelend. Jammer dat je dit nu juist in de fietsvakantie moet overkomen. Heel veel sterkte daar.

  • 15 Juli 2012 - 15:39

    Tiemen:

    Hou je haaks. Jij hebt nu even problemen, maar in de Tour de France hebben ze dat ook. De meesten fietsen morgen weer verder. Jij ook, maar misschien een dag later. Niets aan te doen, het komt zoals het komt. Luister naar je lichaam. Nog een paar naggies en kom ik er aan.
    XXX

  • 15 Juli 2012 - 16:46

    Henk De Graauw:

    wat een pech, hopelijk ben je snel weer beter. Het weer in nederland blijft slecht. Misschien een schrale troost.

    mvg., \
    henk en nelly de graauw, 15 juli 2012

  • 15 Juli 2012 - 16:59

    Henny Kok:

    Claudia, een nachtje goed slapen en goed je pillen slikken,
    dan zit je vast zo weer op de fiets, beterschap!

  • 15 Juli 2012 - 17:05

    Hetty:

    Verstandig dat je toch een dokter hebt ingeschakeld. Maar wel ontzettend vervelend voor je.Gelukkig sta je nu op een fatsoenlijke camping. Beterschap!

  • 16 Juli 2012 - 08:08

    JanElte:

    Hi meisie! Raad van (wijze?) oude man: laat je niet leiden door je drive om door te gaan en direct weer op je fiets te stappen ondanks dat je lijf zegt: "hou eens een dagje rust". Je komt heus wel op je gestelde einddoel, dat is wel zeker. Geniet eens van een dagje luieren, boekje lezen, praten met je buren, wandelingetje maken etc. Ik hoop dat je er de tijd voor neemt. Je weet: ik denk aan je en bewonder je, maar maak er geen "potje" van. Je studiemaatje JanElte

  • 16 Juli 2012 - 08:12

    Else Uit Lisse:

    Wat vervelend dat dit je nu overkomt ! Maar de zon schijnt op je tentje en je pillen zorgen voor een zonnetje van binnen en dan zit je gauw weer op de fiets. Niets op tegen om een paar dagen te relaxen. Jan en ik genieten trouwens van je leuke reisverslagen. Heel moedig zo in je eentje op stap, maar ik begrijp dat Tiemen eraan komt ! Goede reis samen, liefs Else.

  • 16 Juli 2012 - 09:12

    Jan En Will:

    Hi Claudia. Dat is echt balen zeg. Maar luister wel naar je lichaam. Die Franssen douwen je vol met pillen, zakken vol. Gelukkig sta je op een behoorlijke camping en je tentje staat er mooi bij en lekker in het zonnetje. Profiteer van de zon want hier is het echt naadje. Rust lekker uit en trakteer jezelf op wat lekkers. Kan jou het schelen. Je fietst het er wel weer af. Ik neem aan dat Tiemen binnenkort weer bij je is en dan ff lekker luieren en een Verbuntje erbij dan komt alles weer goed.
    Fijne tijd nog samen en liefs, beterschap en groetsels van ons beiden. Doegie !!

  • 16 Juli 2012 - 09:12

    Jan En Will:

    Hi Claudia. Dat is echt balen zeg. Maar luister wel naar je lichaam. Die Franssen douwen je vol met pillen, zakken vol. Gelukkig sta je op een behoorlijke camping en je tentje staat er mooi bij en lekker in het zonnetje. Profiteer van de zon want hier is het echt naadje. Rust lekker uit en trakteer jezelf op wat lekkers. Kan jou het schelen. Je fietst het er wel weer af. Ik neem aan dat Tiemen binnenkort weer bij je is en dan ff lekker luieren en een Verbuntje erbij dan komt alles weer goed.
    Fijne tijd nog samen en liefs, beterschap en groetsels van ons beiden. Doegie !!

  • 16 Juli 2012 - 09:12

    Jan En Will:

    Hi Claudia. Dat is echt balen zeg. Maar luister wel naar je lichaam. Die Franssen douwen je vol met pillen, zakken vol. Gelukkig sta je op een behoorlijke camping en je tentje staat er mooi bij en lekker in het zonnetje. Profiteer van de zon want hier is het echt naadje. Rust lekker uit en trakteer jezelf op wat lekkers. Kan jou het schelen. Je fietst het er wel weer af. Ik neem aan dat Tiemen binnenkort weer bij je is en dan ff lekker luieren en een Verbuntje erbij dan komt alles weer goed.
    Fijne tijd nog samen en liefs, beterschap en groetsels van ons beiden. Doegie !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Langeac

Actief sinds 10 Nov. 2008
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 89605

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2015 - 19 November 2015

Indonesië 2015

14 Juli 2015 - 24 Juli 2015

Fietsvakantie zomer 2015

11 Juli 2014 - 19 Juli 2014

Op de fiets van Girona naar de Drome (Frankrijk)

24 Oktober 2013 - 14 November 2013

Zuid Afrika

10 Juli 2013 - 19 Juli 2013

FIETSEN IN DE PROVENCE

10 Mei 2013 - 06 Juni 2013

Van Sevilla naar Santiago de Compostella

05 Juli 2012 - 20 Juli 2012

Op de fiets van Bergerac richting Genève

26 April 2012 - 27 Mei 2012

OP DE FIETS NAAR SANTIAGO DE COMPOSTELLA

10 November 2011 - 10 December 2011

Fietstocht van Bangkok naar Ho Chi Minh City

06 Mei 2011 - 03 Juni 2011

Op de fiets van Rome naar Palermo

05 November 2010 - 03 December 2010

Rondreis India en Trekking Nepal

Landen bezocht: