aan de rivier de Lot - Reisverslag uit Grézels, Frankrijk van claudiaentiemen - WaarBenJij.nu aan de rivier de Lot - Reisverslag uit Grézels, Frankrijk van claudiaentiemen - WaarBenJij.nu

aan de rivier de Lot

Door: Claudia

07 Juli 2012 | Frankrijk, Grézels

Om half negen vertrokken van de camping. Ik was blij dat ik een gps bij mij had, want ik zat een behoorlijk stuk van de route af en heb daardoor helaas het kasteel in biron gemist. Ik had gehoord dat die zeer de moeite waard was om te bekijken. Maar om daar nu 12 km extra voor te rijden had ik geen zin in. Ook vandaag heb ik weer genoten van de omgeving. Wederom een wijn gebied en een prachtige route langs de rivier. Tot nu toe kan ik iedereen deze omgeving aanraden. Het enige wat ik jammer vind is dat in het boekje niet duidelijk staat aangegeven waar de camping ligt. In dit geval wilde ik in Puy-l'Eveque gaan staan en ben de brug over gereden. Daar stond een bordje met camping aangegeven, maar uiteindelijk was het zo'n n 4 km verderop. Ik sta dus nu aan de rivier de lot, maar aan de verkeerde kant van de rivier. De route loopt dus aan de overkant. Ik denk dat ik morgen eerst maar aan de verkeerde kant van de rivier ga fietsen totdat er een mogelijkheid komt om weer over te steken. Ee camping is prachtig, dus een aanrader. Zwembad, een ligstrand aan de rivier, restaurant etc. En lekker rustig. Onderweg langs de rivier ben ik nog een ree tegen gekomen. Helaas was het dier dood. Goed, ik stop er weer mee. Misschien tot morgen.

• 08 Juli 2012 - 07:59

Henny Kok:

Je fietst door een prachtige omgeving, ik krijg zo weer zin in vakantie
    Veel sucses verder,

Henny

• 08 Juli 2012 - 09:05

Karin:

Je hebt gelijk v.w.b. de campings. Daar zal ik Jan op wijzen. Er kan toch minimaal een afstand en een richting worden aangegeven. Zelf zoek ik ze altijd op via internet en ga dan met google maps kijken waar hij precies ligt en plaats daar een waypoint. Misschien een ideetje als werk de avond ervoor
    Veel succes verder

• 08 Juli 2012 - 10:20

Jan En Will :

Jij durft zo alleen. Wij nemen een petje voor je af.Het is dan ook ontzettend mooi, om zo op de fiets alles rustig te kunnen zien.Het is de moeite wel waard.Wij zien uit naar het volgende verslag.
    Jen W.uit de libellehut.

• 08 Juli 2012 - 17:37

Hetty:

Jammer dat de routebeschrijving niet helemaal klopt waardoor het af en toe flink zoeken is maar zo te lezen fiets je wel door een prachtige omgeving. Geniet ervan!