aan de rivier de Lot - Reisverslag uit Grézels, Frankrijk van claudiaentiemen - WaarBenJij.nu aan de rivier de Lot - Reisverslag uit Grézels, Frankrijk van claudiaentiemen - WaarBenJij.nu

aan de rivier de Lot

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg

07 Juli 2012 | Frankrijk, Grézels

Om half negen vertrokken van de camping. Ik was blij dat ik een gps bij mij had, want ik zat een behoorlijk stuk van de route af en heb daardoor helaas het kasteel in biron gemist. Ik had gehoord dat die zeer de moeite waard was om te bekijken. Maar om daar nu 12 km extra voor te rijden had ik geen zin in. Ook vandaag heb ik weer genoten van de omgeving. Wederom een wijn gebied en een prachtige route langs de rivier. Tot nu toe kan ik iedereen deze omgeving aanraden. Het enige wat ik jammer vind is dat in het boekje niet duidelijk staat aangegeven waar de camping ligt. In dit geval wilde ik in Puy-l'Eveque gaan staan en ben de brug over gereden. Daar stond een bordje met camping aangegeven, maar uiteindelijk was het zo'n n 4 km verderop. Ik sta dus nu aan de rivier de lot, maar aan de verkeerde kant van de rivier. De route loopt dus aan de overkant. Ik denk dat ik morgen eerst maar aan de verkeerde kant van de rivier ga fietsen totdat er een mogelijkheid komt om weer over te steken. Ee camping is prachtig, dus een aanrader. Zwembad, een ligstrand aan de rivier, restaurant etc. En lekker rustig. Onderweg langs de rivier ben ik nog een ree tegen gekomen. Helaas was het dier dood. Goed, ik stop er weer mee. Misschien tot morgen.

  • 08 Juli 2012 - 07:59

    Henny Kok:

    Je fietst door een prachtige omgeving, ik krijg zo weer zin in vakantie
    Veel sucses verder,

    Henny

  • 08 Juli 2012 - 09:05

    Karin:

    Je hebt gelijk v.w.b. de campings. Daar zal ik Jan op wijzen. Er kan toch minimaal een afstand en een richting worden aangegeven. Zelf zoek ik ze altijd op via internet en ga dan met google maps kijken waar hij precies ligt en plaats daar een waypoint. Misschien een ideetje als werk de avond ervoor
    Veel succes verder

  • 08 Juli 2012 - 10:20

    Jan En Will :

    Jij durft zo alleen. Wij nemen een petje voor je af.Het is dan ook ontzettend mooi, om zo op de fiets alles rustig te kunnen zien.Het is de moeite wel waard.Wij zien uit naar het volgende verslag.
    Jen W.uit de libellehut.

  • 08 Juli 2012 - 17:37

    Hetty:

    Jammer dat de routebeschrijving niet helemaal klopt waardoor het af en toe flink zoeken is maar zo te lezen fiets je wel door een prachtige omgeving. Geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Grézels

Actief sinds 10 Nov. 2008
Verslag gelezen: 698
Totaal aantal bezoekers 89569

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2015 - 19 November 2015

Indonesië 2015

14 Juli 2015 - 24 Juli 2015

Fietsvakantie zomer 2015

11 Juli 2014 - 19 Juli 2014

Op de fiets van Girona naar de Drome (Frankrijk)

24 Oktober 2013 - 14 November 2013

Zuid Afrika

10 Juli 2013 - 19 Juli 2013

FIETSEN IN DE PROVENCE

10 Mei 2013 - 06 Juni 2013

Van Sevilla naar Santiago de Compostella

05 Juli 2012 - 20 Juli 2012

Op de fiets van Bergerac richting Genève

26 April 2012 - 27 Mei 2012

OP DE FIETS NAAR SANTIAGO DE COMPOSTELLA

10 November 2011 - 10 December 2011

Fietstocht van Bangkok naar Ho Chi Minh City

06 Mei 2011 - 03 Juni 2011

Op de fiets van Rome naar Palermo

05 November 2010 - 03 December 2010

Rondreis India en Trekking Nepal

Landen bezocht: